O namaveleprodaja autostakalaKontakt

Zašto odabrati specijalizirani servis za autostakla 'AUTO SAFRA' u Palovcu ?
Zato što naš servis u 23 godine rada na PRVO mjesto stavlja KVALITETU USLUGE, što u šarenilu ponude podrazumijeva sljedeće :

Pasivna sigurnost Izmjena autostakala

Popravci manjih oštećenja

Ljepljenje centralnog retrovizora na staklo Graviranje koda protiv krađe na autostaklo automobila
Popravci manjih oštećenja Popravci manjih oštećenja Popravci manjih oštećenja Popravci manjih oštećenja
Pasivna sigurnost  
PASIVNA SIGURNOST- riječ koju često čujemo u reklamama proizvođača ili čitamo u stručnim časopisima, a provodi se na 'crash testovima' po standardima FMVSS ili NCAP. Primjerice NCAP standard dodjeljuje zvjezidce (max. 5), gdje je naglasak na unapređivanju sigurnosti posebice stavljen na zaštitu putnika u automobilu, u kontekstu oblikovanja i načina deformiranja putničke kabine, te sustava oslonaca (zatezača sigurnosnih pojaseva i zračni jastuci) prilikom sudara. Optimum se postiže zajedničkim djelovanjem sigurnosnih komponenti u koje spada i VJETROBRANSKO STAKLO. Višeslojno ljepljeno vjetrobransko staklo služi kao oslonac zračnih jastuka u slučaju sudara. Naime, zračni jastuci prilkom aktiviranja svom silinom (oko 200-250kg) udaraju u staklo (oslonac), da bi kao takav prihvatio udar ljuskog tijela (posebice glave), kad ga sile inercije izbace iz sjedala prilikom sudara. To znači da staklo mora biti zaljepljeno u karoseriju tako da se ne odvaja od nje, odnosno da se ne katapultira van karoserije u prvom kontaktu,jer u tom slučaju jastuci ne koriste svrsi (ispuhuju se prema poklopcu motora-izlaze van putničke kabine) što dovodi do teških ozljeda putnika, ali nažalost i do smrtnih ozljeda istih.
Zato mi u servisu 'AUTO SAFRA' vodimo detaljnu brigu o pripremi svakog kvadratnog milimetra na karoseriji i na staklu prije montaže, što podrazumijeva adekvatnu pripremu istih (kemijsku) po svim danas dostupnim tehnološkim dostignućima da bi ispunili gore navedeno jamstvo i tehničke normative koji Vam jamče 'svih 5 zvjezdica', kao kod novog vozila.
Da bi to ispunili, Vašem vozilu moramo posvetiti 3-4 sata rada i isto toliko sušenja ljepila ( HMLC- visokomodularno niske induktivnosti ) između stakla i karoserije, koje je određenim pritiskom uprešano na samu karoseriju. Uz sve navedeno, a u cilju postizanja početne vezivne vrstoće ljepila i trajne čvrstoće ljepila potrebno je zadovoljiti uvjete mikroklime u radnom prostoru (zimi zagrijavanje-ljeti klimatiziranje, odnosno rashlađivanje uz određeni postotak vlage) što je u našim prostorima omogućeno. Preporučamo se za izvršavanje maksimalnih postignuća po tvorničkim normativima, a na Vaše ZADOVOLJSTVO I SIGURNOST!